Promowanie firmy na Facebooku

Facebook stał się jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie, z której korzystają miliony ludzi. Dlatego nie dziwi fakt, że wiele firm zaczęło wykorzystywać Facebooka jako narzędzie do promocji.

Jak promować swoją firmę na Facebooku?

Możesz użyć Facebooka do promowania swojej firmy w następujący sposób:

  • Używanie Facebooka do promowania swoich produktów i usług. Możesz promować swoje produkty i usługi, tworząc dla nich strony na Facebooku. Można również reklamować je za pomocą różnych form reklam, takich jak promowane posty lub boosted posty. Powinieneś stworzyć strony dla każdego z tych produktów, aby ludzie wiedzieli o nich, gdy będą szukać informacji o danej kategorii produktów na Facebooku.
  • Używanie Facebooka do promowania postów na blogu. Jeśli masz bloga, powinieneś udostępnić jego posty na Facebooku, aby więcej osób dowiedziało się o zawartych w nich treściach, co pomoże skierować ruch z powrotem na stronę, na której zostały one opublikowane w celu poprawy jej rankingu w wyszukiwarkach takich jak Google czy Bing, co może skończyć się generowaniem dodatkowych dochodów dzięki umowom o podziale dochodów z reklam z głównymi wyszukiwarkami ze względu na zwiększoną ekspozycję ze względu na zwiększony poziom ruchu generowany w wyniku zwiększonej widoczności w sieciach społecznościowych takich jak Twitter/Instagram itp, oznacza to więcej kliknięć prowadzących do slotów reklamowych widzianych przez powracających gości, którzy mogli nie kliknąć wcześniej, ale robią to teraz dzięki temu, że zostali wystawieni za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych, takich jak Twitter/Instagram itp.

Jak skutecznie promować się na Facebooku?

  • Użyj profesjonalnego zdjęcia profilowego. Pokaż swoją twarz, a nie kreskówkę lub logo.
  • Użyj profesjonalnego zdjęcia okładki. Wyraźne, wysokiej jakości zdjęcie Twojej firmy lub produktu jest tym, czego powinieneś użyć tutaj.
  • Użyj profesjonalnego opisu: Trzymaj go krótko, zwięźle i do punktu. Możesz również zawrzeć jakieś call-to-action, aby zainteresować ludzi kupowaniem produktów lub usług od Ciebie w sekcji reklam na Facebooku, a także ich stronie internetowej itp.
  • Użyj profesjonalnego nagłówka: W tej sekcji kopii reklamowej napisz, co dokładnie chcesz sprzedać lub promować na Facebooku (tj. Jeśli jest to wydarzenie). Możesz również zawierać linki, które idą bezpośrednio w kierunku strony docelowej, gdzie ludzie mogą kupić bilety na to wydarzenie bez przechodzenia gdziekolwiek indziej, z wyjątkiem właśnie tam w tym czasie, gdy klikną na taki link, który zabierze ich bezpośrednio do strony docelowej, gdzie wszystkie informacje o biletach będą wyświetlane z ceną i inne szczegóły itp,

Po utworzeniu tych aspektów upewnij się, że wszystko wygląda dobrze razem przed przystąpieniem do dalszych działań, ponieważ jeśli coś nie pasuje idealnie, to bez względu na to, jak świetny pomysł za umieszczeniem tych rzeczy razem może być początkowo; później w dół linii może być zamieszanie stworzone wśród klientów, którzy kończą widząc niewłaściwą wiadomość przekazywaną zamiast poprawnej, która może spowodować utratę potencjalnych klientów, jak również pieniądze wydane niepotrzebnie tylko dlatego, że ktoś nie zwrócił wystarczającej uwagi podczas tworzenia tych aspektów razem prawidłowo za pierwszym razem, zamiast naprawiać problemy później, gdy jest to najbardziej potrzebne!

Jak profesjonalnie prowadzić Facebooka?

Aby profesjonalnie prowadzić Facebooka, należy pamiętać o kilku prostych rzeczach.

  • Użyj profesjonalnego zdjęcia profilowego. Twoje zdjęcie profilowe to pierwsza rzecz, którą ludzie zobaczą, gdy odwiedzą Twoją stronę lub wyszukają Twoją markę, więc spraw, by się liczyło! Dobrą zasadą jest to, że jeśli zdjęcie nie wygląda dobrze w małych i miniaturkach, prawdopodobnie nie będzie też świetne w pełnym rozmiarze. Nie używaj żadnych zdjęć z dziećmi (chyba że są z tobą spokrewnione).
  • Użyj profesjonalnego zdjęcia okładki: Zdjęcie okładki powinno być wystarczająco angażujące, aby wyróżnić się z tłumu na wiecznie zatłoczonym pasie, ale nie tak zajęte, że ludzie nie wiedzą, na co patrzą, gdy przewijają obok niego! Pomyśl o włączeniu hashtagów do zdjęcia okładkowego, jeśli jeden z nich działa dobrze z tym, co potrzebuje promocji w tym czasie – w ten sposób nowi zwolennicy mogą je łatwo znaleźć bez konieczności wyszukiwania dalej w dół do ich News Feeds, gdzie starsze posty mogą być zakopane z dala od widoku z powodu wypchnięcia przez nowsze, co oznacza mniejszą szansę na zaangażowanie występujące między tymi dwoma stronami, ponieważ każda strona ma swoją własną sekcję poświęconą wyłącznie na pokazanie swojej najlepszej pracy / treści; w ten sposób nadrabiając stracony grunt, gdy nie ma już dostępu bezpośrednio pod swoimi profilami już z powodu braku miejsca (lub raczej braku więcej niż jedna osoba warta) dostępne gdzie indziej w danym dniu / weekend / miesiąc cyklu w zależności od tego, jak często aktualizacje występują w górę rzeki, a następnie przesuwając się w dół rzeki w końcu osiągając najbardziej dolny punkt pierwszy raz, podczas gdy zaczynając wszystko od nowa po osiągnięciu punktu końcowego ponownie jako część

Czy opłaca się promować stronę na Facebooku?

Wszystko zależy od rodzaju biznesu. Płacenie za promocję nie jest dobrym pomysłem dla małych firm, które mają ograniczone zasoby, ale może być warte dla dużych firm z głębokimi kieszeniami. Im więcej zapłacisz, tym więcej osób zobaczy Twoje posty i tym lepiej będą one widoczne. Masz też większe szanse na uzyskanie zwrotu z inwestycji.

Wiele czynników wpływa na to, czy promocja strony na Facebooku jest warta:

  • Jak duży ruch pochodzi z wyszukiwania organicznego (nie z reklam)?
  • Jaki procent wyświetleń pochodzi z urządzeń mobilnych?
  • Ile kosztuje każda dodatkowa odsłona?

Jaki jest koszt reklamy na Facebooku?

Możesz ustawić budżet w wysokości do 7 dolarów dziennie. Średni koszt za kliknięcie (CPC) wynosi 1,61 USD, a średni koszt za tysiąc wyświetleń (CPM) wynosi 2,40 USD. Można również wybrać, aby zapłacić w oparciu o inne czynniki, takie jak konwersja lub zaangażowanie z komunikatem reklamy, ale to zwiększy cenę płacisz za każde wrażenie o 50%.

Jeśli reklama została zatwierdzona przez Facebook, przejdź do przodu i złożyć zamówienie na tyle reklam, jak chcesz!

Czy reklama na FB ma sens?

Reklama na Facebooku to świetny sposób na promocję swojego biznesu. Z Facebooka, można dotrzeć do odbiorców w konkretny sposób i śledzić ich odpowiedzi. To jest łatwe do zrobienia – wszystko czego potrzebujesz to konto na Facebooku i trochę pieniędzy!

Facebook oferuje dwa sposoby reklamowania: (1) Sponsorowane Historie, które są płatne posty, które pojawiają się jako reklamy w newsfeedzie ludzi, którzy lubią lub śledzą swoją stronę; (2) Custom Audience Ads, które skierowane są do konkretnych użytkowników na podstawie ich zainteresowań i demografii. Obie te opcje wykorzystują te same podstawowe składniki:

  • Nagłówek;
  • Obraz z napisem;
  • Wideo (jeśli dotyczy);
  • Description Text;
  • Opcje przycisków Call-to-Action;

Te elementy mogą być dostosowane w zależności od tego, czy tworzysz reklamę wewnątrz Power Editor lub w ramach Facebook Ads Manager

Jak dotrzeć do większej liczby osób na Facebooku?

Aby dotrzeć do większej liczby osób, musisz stworzyć stronę na Facebooku i rozwijać swoich zwolenników. Możesz to zrobić, promując swoją stronę w reklamach na Facebooku, a także tworząc wydarzenia na Facebooku i promując je w reklamach.

Oto kilka rodzajów treści, które dobrze sprawdzają się w reklamach:

  • Filmy, szczególnie te z silnymi wezwaniami do działania (CTA) na końcu.
  • Obrazy, zwłaszcza te z jasnych kolorach i tekst nałożony na nich jak memy lub zaproszenia
  • Tekstowe opisy tego, co oferujesz (produkt lub usługa)

Jak za darmo wypromować stronę na Facebooku?

Istnieje wiele sposobów na darmową promocję strony na Facebooku. Oto niektóre z nich:

  • Użyj swojego osobistego profilu do promowania swojej firmy. Możesz użyć swojego osobistego profilu, aby udostępnić treści ze swojej firmy, a nawet rozpocząć rozmowy z ludźmi, którzy wykazują zainteresowanie. W ten sposób możesz zbudować zaufanie i reputację w społeczności, co ostatecznie doprowadzi do konwersji sprzedaży, gdy ludzie dowiedzą się więcej o tym, co robisz i jak mogą z tego skorzystać.
  • Użyj swojego osobistego profilu do promowania firmowej strony internetowej lub bloga. Jeśli chcesz, aby ludzie, którzy natkną się na ten post w swoich kanałach informacyjnych, a następnie dodanie linków z powrotem do oryginalnego źródła (jak www[dot]companyname[dot]com) prawdopodobnie nie pomoże wiele, ponieważ większość z nich po prostu zignoruje te linki, ponieważ nie są zainteresowani czytaniem dalej!

Zamiast tego stwórz atrakcyjną treść, która zawiera informacje o tym, jakiego rodzaju usługi/produkty oferujesz, aby wiedzieli, dlaczego powinni odwiedzić te strony zamiast innych, które są obecnie w sieci; upewnij się, że wszystko pozostaje pozytywne i informacyjne przez cały czas – nie zapomnij o optymalizacji słów kluczowych też!

Ważne jest, aby zrozumieć wartość Facebooka jako narzędzia marketingowego. Jest to nie tylko darmowe, ale również skuteczne w dotarciu do właściwej grupy odbiorców. Kluczem jest, aby uzyskać wiadomość skutecznie bez wydawania zbyt wiele na kampanie reklamowe lub zatrudnianie drogich agencji do tego celu. Możesz to zrobić, wykonując powyższe kroki i tworząc regularnie angażujące treści na swojej stronie na Facebooku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Usługi social media
Polubienia strony Facebook

Im więcej polubień na stronie lub grupie na Facebooku, tym więcej osób będzie zainteresowanych Twoimi treściami. I tutaj możesz użyć tych 3 prostych sposobów na zwiększenie liczby polubień Twojej witryny: 1. Publikowanie wysokiej jakości treści 2. Angażowanie się w obserwujących i fanów 3. Promowanie treści na innych platformach społecznościowych, takich jak Instagram i Twitter

Wyświetlenia YouTube

Reklamy w YouTube to świetny sposób na dotarcie do grupy docelowej. Może być używany zarówno do celów osobistych, jak i biznesowych. Możesz go również użyć do promowania swojego produktu lub usługi, a także do zwiększania popularności swojej marki.

Obserwujący (followers) Instagram

Media społecznościowe to najpopularniejszy sposób komunikacji z klientami i potencjalnymi klientami. Może być używany do marketingu, obsługi klienta lub po prostu ogólnej komunikacji.

Like Instagram

Użyj kodu socialmedia7%kupon aby otrzymać rabat!